توری جوشی چه می‌باشد ؟

توری جوشی و اشکال آن در بازار به صورت مفتولی وجود دارد و به صورت کلی , توری مشبک مانندی است که به آن مش هم گفته می شود و از جنس مفتول آهنی , مفتول گالوانیزه و شور میباشد .

توری جوشی در دو گونه رولی و برگی در بازار موجود هست ;

که در وزن , قطر , طول و جنس های متنوعی که بیشتر مفتول آهنی و شور است , مورد به کارگیری صنعتی و تولیدی قرار می‌گیرد .

 

گونه های توری جوشی

1 – ورقه ای یا این که برگی : از مثال های مفتول هایی است که بیشتر آهنی میباشند و دارنده قطر2 . 5 سانتی متری تا 5 سانتی متری بوده و در طول در بین 2*1 و 3*1متر در وزن های تقریبی 1 . 300 گرم تا3 . 800 گرم , سازه بر خواهش مشتری در حیث گرفته میشوند .

2 – رولی : یکی‌از پر کاربرد ترین توری ها برای مصارف صنعتی و همگانی است و بیشتر از کالا مفتول گالوانیزه در پهنا های 90 تا 120 سانتی متری و ارتفاع رول 30 متری با ضخامت میان 16 تا22 سانتی متری است و بیشتر برای حصارکشی , ساختمان سازی , بتن کاری , ساخت قفسه ها , جاده سازی , پل سازی , ساخت قفس حیوان‌ها و غیره , مورد به کارگیری قرار میگیرند .

 

خرید توری جوشی

خرید توری جوشی با اعتنا به مدل آن ایجاد و عرضه خواهد شد .

به صورت نمونه توری های آهنی و شور از اشکال دوچندان پرکاربردی است که در بازار یافت می شود ;

در حالی که توری گالوانیزه بیشتر از چین وارد مملکت می شود و به بازار عرضه می‌گردد .

توری جوشی را می شود به گونه گرم و سرد هم قسمت بندی نمود ; که مدل گرم آن ایستادگی بیشتری را نسبت به زنگ زدگی خواهد داشت .

در خرید توری , مال , ضخامت و انعطاف پذیری آن را بایستی مورد‌علاقه قرار اعطا کرد .

توری جوشی چه می‌باشد ؟

بها توری جوشی

بها توری جوشی در بازار بستگی به عامل ها متمایز داراست ; که به صورت بی واسطه در انتخاب بها آن دخیل هست ; از جمله این عامل ها , دسته پوشش مفتول در توری ( گرم و سرد بودن توری ) , ضخامت تار و پود توری جوشی , کشور خالق توری , وزن پایانی محصول ساخت شده و اندازه توصیه مشتری . این در حالی است که مهم‌ترین ادله اینک که بیشترین تاثیر را بر ارزش توری جوشی خواهد داشت , نوسانات بازار آهن است که موجب می شود لیست بها ها به صورت خاصی دستخوش تغییرات و بها های چشمگیری گردد . بدین ترتیب نمی‌توان به صورت قطعی , بها خاصی را برای توری جوشی در لحاظ داشت ; ولی به صورت تقریبی می توان لیست ارزش را مبتنی بر کارداران تاثیر گذار برای مفتول با ضخامت 6 سانتی متری و اندازه10*10 , 55 . 300 ریال در حیث گرفت که هرچه ضخامت بیشتر شود , ارزش هم بیشتر می شود

بتن آرکا

برای بازدید از سایت دیگر ما اینجا کلید کنید.

با تشکر از دیدن شما

توری جوشی چه می‌باشد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *