توری حصاری چه می‌باشد و چه مشخصاتی دارد؟

تا چه میزان با توری حصاری شناخت دارید؟ آیا از تفاوت توری حصاری و فنس با خبر هستید؟ در حالتی‌که شما جز اشخاصی می باشید اطلاهات متعددی راجع بدین توع توری ندارید و بنا به ضرورت , نیاز به خرید توری حصاری دارید , سفارش می‌کنیم که ابتدا با مطالعه این مقاله داده ها بیشتری راجع به توری حصاری بدست آورید . همینطور شما میتوانید برای شناخت بیشتر با کاربرد توری حصاری و روش ایجاد فنس , گذشته از مبادرت به خرید , راهنمای خرید فنس را بخوانید تا با درایت بیشتر راجع به خرید خویش تصمیم گیری نمائید .

درابتدا خوبتر است تیتر کنیم که فنس ( fence ) کلمه ای انگلیسی در معنای حصار است که برای توری حصاری مصطلح شده‌است . این جنس همانگونه که از نامش بر می‌آید , یک ابزار محافظتی فلزی است که در مدل‌ها , سایزها و قیمت‌های متفاوت مورد به کار گیری قرار می‌گیرد . از عوارض کاربرد فنس و محبوبیت آن ارزش پایین تر این کالا نسبت به دیوارکشی و قابلیت و امکان استعمال از آن در اماکن متعدد است . غالبا از آن برای زمین‌های کشاورزی , صنعتی و باغ و باغچه استعمال میشود . برای هر یک از زمین‌های کشاورزی , مکان‌های صنعتی , نظامی , باغ , باغچه , استخر و … به جور خاصی از این فنس‌ها , با سایز و طول خاصی از آن ها نیاز است .

فنس کشی برای نگهداری از زمین کشاورزی و دیگر اماکن نسبت به دیوار کشیدن سریعتر حادثه میفتد و آسانتر است .

همینطور بها آن‌ها نیز نسبت به دیوارکشی ارزانتر تمام خواهد شد و نیاز و خواسته‌های اشخاص متعدد را در توان و میزان مطلوبی برآورده خواهد کرد .

 

خصوصیات توری حصاری

توری حصاری بر پایه ی جور مفتول , ضخامت مفتول , سایز چشمه های فنس در گونه های متفاوتی ایجاد می‌گردد . مبنی بر جور مفتول در سه دسته مفتول سیاه , مفتول گالوانیزه و مفتول گالوانیزه با روکش pvc در بازار عرضه میشود . به طور معمول در ساخت توری حصاری از مفتول گالوانیزه به کارگیری میگردد که به آن فنس گالوانیزه گرم هم گفته می شود . مفتول گالوانیزه ضخامت 2 , 2 . 2 , 2 . 4 , 2 . 8 و 3 میلی متر برای ایجاد توری حصاری به کارگیری می شود . سایز همگانی چشمه های فنس 5 . 5 , 5 . 7 و 6 . 5 , 6 . 7 , 7 . 5 و 7 . 7 سانتی متر است . که بر طبق کاربری و نیاز صاحب کار گزینش می شود .

 

مزایای فنس

توری حصاری یا این که فنس غالبا از مال گالوانیزه و فولاد ضد زنگ ساخته می شود . استعمال از آلیاژ فولاد ضد زنگ برای ساخت فنس مزایای متعددی دارااست . از مهم ترین مزایای آن استحکام و تداوم بالای این فلز است . چنین فنس‌هایی با به کار گیری از فولاد ضد زنگ در ساختشان , در بدترین حالت آب و هوایی مرطوب و شرجی در طولانی بازه زمانی مبتلا زنگ زدگی و خوردگی نمیشود و کیفیت و مرغوبیت خویش را مراقبت می نماید . به کارگیری از فنس‌های از کالا فولاد ضد زنگ به دلیل بها فراتر نسبت به گونه های دیگر برای زمین‌های کشاورزی و ورزشگاه‌ها که بعدها و مساحت بیشتری برای ذیل پوشش قرار به چنگ آوردن از آن‌ها نیاز دارا‌هستند , به صرفه نیست . برای توری‌های حصاری از جنس گالوانیزه یک فلز روی تحت عنوان پوشش استعمال می شود تا استمرار و استحکام آنان فراتر رود .

توری حصاری چه می‌باشد و چه مشخصاتی دارد؟

توری حصاری چه می‌باشد

 

ارزش توری حصاری با دقت به گونه مارک , سایز و گونه های آن مختلف است .

کارداران متمایز میباشند که در گزینش بها یک فنس تاثیر گذار میباشند .

هرچه سایز و قطر یک فنس کمتر باشد , بها آن کمتر خواهد شد . به طور معمول توری‌های حصاری از جنس فولاد ضد زنگ به دلیل استمرار و استحکام بالایی که دارا هستند از توری‌های حصاری از جنس‌ و گونه های دیگر بیشتر است و برای به کار گیری در فضاها و اماکن کوچکتر خرید آن‌ها صرف مینماید . اما با اعتنا به نوسانات بها بازار و ارز خوبتر است قبلی از خرید از هر فروشگاهی چه فیزیکی , تلفنی و اینترنتی با نمایندگان و کارشناسان فروش تماس آن ها بگیرید و از جدیدترین قیمت‌ها باخبر گردید .

برای خرید توری حصاری می توانید از روش‌های حضوری و اینترنتی مبادرت نمائید . امروزه فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی متعددی مبادرت به فروش محصول ها و اسباب صنعتی و ساختمانی کرده اند که خرید از آنان برای خریداران و مصرف کنندگان به صرفه تر و با موقعیت بهتری انجام می گردد . قابلیت خرید هر مدل وسیله , اسباب و اثاث و دستگاهی از فروشگاه‌های اینترنتی در هرروز و سا‌عتها شبانه روزی به راحتی و سادگی موجود هست . با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی میتوانید قبل از خرید هر جنس , توضیحات و ویژگی ها و راهنمایی‌هایی خرید آن‌ها را به خیر و خوبی تماشا و قیمت‌ها را با تولید ها شبیه مقایسه نمایید تا خریدی آگاهانه و هوشمندانه تجربه نمایید .

بتن آرکا

برای بازدید از سایت دیگر ما اینجا کلید کنید.

با تشکر از دیدن شما

توری حصاری چه می‌باشد و چه مشخصاتی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *