بولت تمام رزوه در مشهد
بولت تمام رزوه

بولت تمام رزوه در مشهد ( بلت تمام دنده ) جهت بستن قالب های فلزی بتن با عبور از سوراخ موجود در قالب و بسته شدن توسط واشرها و مهره خروسکی استفاده می گردد. بولت های تمام رزوه در تمامی اندازه ها بسته به ضخامت بتن از ۷۰ سانت الی ۴۰۰ سانت موجود می باشد.

 

نحوه کار بلت های تمام رزوه به این صورت است که بولت از سوراخ ایجاد شده در قالب ها عبور میکند و توسط مهره خروسکی و واشر کاس یا واشر دولوله از دو طرف قالب مهار می شود. لازم به ذکر است که به علت فشار زیادی که بر اثر بتن ریزی روی قالب ایجاد می شود بولت تمام رزوه و مهره خروسکی و واشر کاس یا واشر دولوله باید از کیفیت مرغوبی برخوردار باشند تا بتوانند فشار حاصله از بتن را تحمل کنند.

 

بولت های قالب بندی در چهار نوع تولید می شوند: بولت تمام رزوه ، بولت دو سر دنده ، بولت عصایی ، بولت بیرونی.

بولت تمام رزوه در مشهد و دو سر دنده : با استفاده از این وسیله دو وجه قالب فلزی بتن که روبروی هم قرار دارند به یکدیگر متصل می شوند، به طوری که امکان فاصله گرفتن قالب بتن از هم در اثر فشار جانبی بتن وجود نخواهد داشت. بلت ها پس از بتن ریزی قابل استفاده مجدد می باشند. بلت تمام رزوه ، بلت دو سر رزوه و بلت عصایی بسته به نياز مشتری در اندازه هاي مختلف توليد مي شود.

بولت عصايي که از آن به عنوان گيره سولجر نيز ياد می شود برای اتصال سولجر به لوله پشت بند افقی استفاده می شود.

بولت بیرونی : برای اتصال میان بولت به قالب بتون از بولت بیرونی استفاده می شود.

این مجموعه به عنوان با سابقه ترين و معتبرترين توليد کننده در زمينه رولينگ بولت تمام رزوه قالب بندی و اتصالات قالب بتن، بلت های قالب بندی بتن در مشهد را با بالاترین کيفيت  ممکن وبا استفاده از میلگرد کویر کاشانکه مرغوب ترین و نرم ترین فولاد می باشد توليد مي نمايد.

تولید بولت قالب بندی در اندازه های مختلف

فروش بولت قالب بتن , فروش بولت تمام رزوه قالب بندی , قیمت بولت تمام رزوه در مشهد

جهت خرید و اطلاع از قیمت بولت های تمام رزوه قالب فلزی بتن لطفا با ما تماس حاصل نمایید.

بولت های تمام رزوه