رزوه و مهره جک سقفی

تولید و فروش رزوه جک سقفی در مشهد (پیچ جک سقفی)

فروش کلی و جزئی رزوه و مهره جک سقفی 

رزوه و مهره جک سقفی چیست؟

در انتهای لوله بیرونی جک های سقفی یک پیچ تنظیم تنظیم کننده ارتفاع جک سقفی ( پیچ تنظیم و مهره ) جوش می دهند تا به کمک سوراخ هایی که روی لوله درونی جک های سقفی تعبیه شده عمل تنظیم ارتفاع جک انجام پذیرد.

رزوه جک سقفی از لوله به قطر 6 به ضخامت 3 ميليمتر و به طول 17 و 20 سانتيمتر توليد مي شود و همچنين آلياژ مهره جک سقفی از چدن نشکن ( داکتيل ) می باشد.

پیچ جک سقفی از دو قسمت تشکیل می شود که به شرح هر کدام از آنها می پردازیم:

پیچ رزوه جک سقفی

این قسمت درواقع همان بدنه اصلی این محصول است که از لوله قطر 6 سانت و ضخامت 3 میلی متر تولید می گردد این قسمت با استفاده از دستگاه تراش سی ان سی رزوه می شود تا مهره به آن بسته شود.

شکافی که در بغل رزوه مشاهده می کنید بخاطر این است که میلگرد یا پین از سوراخ لوله وسطی جک سقفی و رزوه عبور کند تا توسط آن و مهره بتوان ارتفاع جک را تنظیم کرد.

مهره رزوه جک سقفی

خیلی از کاربران سایت ما از خریدی که قبلا از یکی دوتا مجموعه دیگر داشته اند بخاطر لقی مهره ناراضی بودند و تاکیدشان موقع خرید به این موضوع بود که آیا مهره های شما هم لق میزند؟

لقی مهره می تواند خسارات زیادی رو به خریدار بزند اگر لقی زیاد باشد در هنگام بتن ریزی اگر یک مقدار فشار بار زیاد باشد مهره رد می کند و موجب فرو ریزی سقف در هنگام بتن ریزی می شود.

لقی مهره فقط به کیفیت مهره برنمی گردد عوامل دیگری نیز در این مورد دخالت دارد مانند ضخامت لوله ، دقت در تراش  که معمولا اگر به صورت دستی تراش داده شود امکان خطا در این مورد زیاد است ولی اگر با دستگاه سی ان سی تراش داده شود کیفیت کار بالا میرود.

قیمت رزوه جک ساختمانی

قیمت رزوه جک سقفی یا ساختمانی به عواملی مانند مواد اولیه و چیز های دیگر بستگی دارد و با توجه به اینکه تغییرات قیمتی زیادی در بازار حاکم هست برای دریافت قیمت پیچ جک سقفی لطفا با شماره تماس های مجموعه ما تماس بگیرید.

برای خرید رزوه جک سقفی با ما تماس بگیرید.

معمولا رزوه جک با نام رزوه جک قالب بندی یا آرماتوربندی نیز شناخته می شود.