خرید و فروش قالب فلزی بتن و تجهیزات قالب بندی سراسر ایران

خرید و فروش قالب فلزی بتن دست دوم کارکرده
خرید و فروش قالب فلزی بتن دست دوم کارکرده

قالب فلزی بتن در صورتی که با کیفیت و استاندارد تولید شده باشد و همچنین در موقع کار کردن به خوبی از آن استفاده شود قادر است تا دفعات زیادی را مورد استفاده قرار گیرد. و اگر هم آسیب جزئی ببیند و یا تاب بردارد می شود تعمیر کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد.

این مجموعه بعد از خرید تجهیزات دست دوم همه آنها از لحاظ کیفیت دسته بندی می شوند بعد تجهیزاتی که کیفیت پایینی دارند توسط استادکاران ماهر تعمیر و بازسازی می شوند و تجهیزاتی که قابل بازسازی نباشند از چرخه خارج شده و برای ذوب ارسال می شوند.

تجهیزاتی که کیفیت خوبی دارند و نیاز به تعمیر ندارند بتن های اضافی و سطح آنها تمیز و روغن کاری شده و در انبار قرار می گیرند.

معمولا پیمانکاران و شرکت ها برای پروژه های کوچک بخاطر صرفه اقتصادی قالب بتن دست دوم خریداری می کنند.

و بعد از استفاده چنانچه قصد فروش داشته باشند به راحتی به فروش می رسانند.

انبارها و کارگاه های زیادی برای خرید و فروش قالب فلزی بتن دست دوم کارکرده در سراسر کشور وجود دارد که بعد از خریداری، قالب ها را در انبار قرار می دهند و طبق سفارش مشتری به فروش می رسانند.

 

نحوه خرید و فروش قالب فلزی بتن دست دوم کارکرده

 

اگر قصد خرید تجهیزات قالب بندی دست دوم دارید. بهترین نحوه خرید کردن برای قالب بتن دست دوم و سایر تجهیزات قالب بندی دست دوم خرید حضوری می باشد که قبل از خرید از قالب بتن و تجهیزاتی که مورد نیازتون هست بازدید کرده و از کیفیت و میزان سلامت آنها اطلاع پیدا کنید و بعد از توافق قیمت، تجهیزات قالب بندی مورد نیاز شما بارگیری می شود.

در صورتی که امکان خرید حضوری برای شما امکان پذیر نباشد می توانید تماس گرفته و از موجود بودن تجهیزات مورد نیازتون اطمینان حاصل کنید بعد از آن می توانید خودتون از باربری های مورد اعتماد ماشین بگیرید و با راننده هماهنگ کنید بعد از بارگیری مبلغ بار رو واریز کنید تا تجهیزات مورد نظرتون ارسال گردد.

 

خرید و فروش قالب فلزی بتن دست دوم کارکرده به صورت عمده

 

در صورتی که تجهیزات قالب بندی دست دوم برای فروش دارید می توانید با ما تماس بگیرید تا از تجهیزات بازدید کرده و قیمت خرید خودمون رو با توجه به کیفیت محصولات شما اعلام کنیم.

در مرحله اول عکس تجهیزات و لیست تجهیزات تون رو به شماره 09156667151 ارسال کنید.

بعد از مشاهده عکس ها قیمت حدودی داده می شود .

و در نهایت بعد از توافق اولیه قرار حضوری و بازدید از تجهیزات گذاشته شده و بعد از توافق نهایی بارگیری انجام می گیرد. خرید ما به صورت نقدی و تسویه در هنگام بارگیری انجام می گیرد.

 

لیست قیمت هر کیلو قالب فلزی بتن دست دوم

 

با توجه به اینکه قیمت تجهیزات قالب بندی بتن و در کل آهن آلات ثابت نمی ماند و هر از چند گاهی تغییر می کند نمی شود قیمت ثابتی اعلام کرد .

برای دریافت قیمت های روز خرید و یا فروش تجهیزات قالب بندی دست دوم و یا نو با ما تماس بگیرید.

قیمت تجهیزات قالب بندی نو در صورتی که قیمت ورق افزایش یابد افزایش می بابد و با کاهش قیمت آن کاهش می یابد.

قیمت تجهیزات دست دوم نیز با افزایش تجهیزات نو افزایش یافته و با کاهش آن کاهش می یابد.

 

 

همچنین شما می توانید جهت فروش لوازم خود تجهیزات خود را به ما بسپارید و تجهیزات شما را به بالاترین قیمت فروش و مبلغی توافقی بابت کمسیون فروش لوازم از شما دریافت گردد. فقط کافیست لیست و عکس لوازم موجود را به شماره 09156667151 به همراه مشخصات شخص و هچنین شهر مربوطه برای ما ارسال نمایید و کارشناسان فروش ما جهت فروش لوازم شما هماهنگی های لازم را انجام می دهند.