سولجر و براکت

سولجر و براکت از اجزای اصلی در سیستم قالب بندی به شمار می‌روند.

این اجزا هر مورد نقشی کلیدی در قسمت های به سری ایفا مینمایند که غیر قابل چشمپوشی میباشد.

در ادامه قصد داریم به کاربری و طریق تلاش هر یک بپردازیم.

 

سولجر

سولجر نوعی شمع حمایتی میباشد که برای بتن ریزی دیوار های یک طرفه یا این که دو طرفه از آن بهره می‌گیرند. در واقعیت سولجر را نوعی عضو باربر عمودی میباشد که قادر است حفاظ قابل قبولی برای قالب های دیواری به شمار رود. به این ترتیب، می‌تواند از قالب در مقابل فشار های جانبی وارداتی از سوی بتن به قالب حفظ کند و مقاومت آن را تضمین کند. کاربرد اصلی سولجر ها در بتن ریزی های سنگین با ارتفاع بالا میباشد. معمولا وقتی که پهنا بتن از 20 سانتی متر ارتقا یابد، به کارگیری از سولجر الزامی میباشد.

سولجر ها را از صفحه فولادی به ضخامت 3 میلی متر میسازند. سولجر ها بر طبق ارتفاع دیوار متبوع در بعدها مختلف ایجاد میگردند. ارتفاع سولجر ها از 100 سانتی متر تا 300 سانتی متر متغیر میباشد. به تبع بعدها سولجر در وزن آن تاثیر بدون واسطه دارااست. برای مثال وزن سولجر ها با ارتفاع یک متر حدودا 14 کیلوگرم میباشد؛ در حالی که وزن تقریبی سولجر های 3 متری به 38 کیلوگرم میرسد.

 

سولجر و براکت

 

براکت

کاربرد اصلی براکت ها در بتن ریزی و قالب بندی در ارتفاعات میباشد. براکت در واقعیت نوعی سکوی موقت و مقاوم به شمار می رود که قالب بتن روی آن سوار می‌گردد. برای بتن ریزی در ارتفاع های بلند در کنار براکت، معمولا از سکوی بتن نیز به کار گیری میگردد. بعدها استاندارد براکت 90 در 120 سانتی متر میباشد. قابل ذکر میباشد که بتن ریزی دیوار های مرتفع، معمولا در دو مرحله یا این که طولانی تر انجام می پذیرد. برای این مراد، بعداز بتن ریزی اول، براکت توسط بلت برای بتن ریزی مرحله بعدی نصب می‌شود.

 

سولجر و براکت

متعلقات براکت

براکت از بخش هایی جانبی تشکیل‌شده که هرکدام نقشی مهم در عملکرد سیستم ایفا می‌نمایند. این مناطق دربرگیرنده موردها پایین میباشند.

 

خرید سولجر و براکت از آرکا بتن

همانطور که پیش تر ذکر شد، سولجر و براکت هر دو در بنا های سنگین و مرتفع کاربرد دارا‌هستند. برای فعالیت های سنگین، ابزار می‌تواند روند انجام را تسهیل و تسریع کند. سولجر و براکت از جمله ابزار های کاربردی و ضروری در سیستم های قالب بندی و ایجاد و ساز به شمار می‌روند. در‌حالتی که که تمایل به خرید این تولیدات را دارید ، آرکا بتن ، گروه از شایسته ترین و کیفیت خوب ترین ابزار آلات قالب بندی را برای مشتریان عزیز مهیا آورده میباشد.

سولجر و براکت

بتن آرکا

برای بازدید از سایت دیگر ما اینجا کلید کنید.

با تشکر از دیدن شما

سولجر و براکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *